שירות לקוחות:
 04-6306318

שירות לקוחות:
04-6306318


אונדולין והסביבה

פיתוח בר קיימא

ערכי הליבה של אונדולין הם פשטות, אמינות ומחויבות. המשמעות של מחויבות בעיני חברת אונדולין היא "הגנה מעל הכל" המחויבויות שלנו היא לקיחת אחריות לטווח הארוך בכל הרבדים האפשריים מהמוצרים שלנו ותהליכי היצור ועד לאנשים ולסביבה האקולוגית שבה אנו חיים.

אנחנו מנסים ללא הרף לשפר את הדרכים בהם אנו פועלים, לספק למגוון לקוחותינו את פתרונות הקירוי האיכותיים ביותר במחירים סבירים, שיפור איכות חייהם של אנשים והשכונות בהם הם מתגוררים.
המילה "קיימות" עבורינו היא לא סתם סלוגן של חברה המנסה למתג את עצמה כירוקה, אנחנו מיישמים את האידיאולוגיה על ידי אינטגרציה מלאה בחשיבה העיסקית שלנו לרבות התחשבות בסביבה, בכלכלה ובאחריות חברתית. אנחנו מאמינים שאנחנו צריכים לקחת אחריות למען עתיד ירוק ובר קיימא עבורינו, עבור השותפים שלנו האנשים שלנו והלקוחות שלנו. נמשיך לקחת צעדים שונים בכל התחומים בכדי לעמוד במטרה זו.

המוצרים שלנו
כל המוצרים וחומרי הגלם שלנו קלים ומאפשרים הובלה פשוטה ויעילה יותר כמו כן נשאר פחות פסולת בניין באתרי הבנייה.
כמו כן הם נטולי אסבסט, מורכבים מסיבים ממוחזרים וצבועים בפיגמנט טבעי.

תהליך הייצור
אנו גאים ביכולת שלנו להשיג טביעת רגל פחמנית חיובית ( positive carbon footprint) עם רמות co2 נמוכות משמעותית לשיטות קירוי אחרים.

בנוסף תהליך הייצור שלנו מתהדר בצריכת אנרגיה נמוכה (4kwh עבור m2) נטולת פסולת רעילה ומזהמת. המפעלים שלנו מצוידים במערכות ייצור מתקדמות הפועלות על גז מבלי לפלוט שפכים לסביבה. אנו מייחסים חשיבות עליונה למוצרים שסיימו את מחזור חייהם כך שיהיה ניתן למחזר אותם בקלות ולא יפגעו בסביבה. גגות אונדולין מיוצרים מכ-50% חומרים ממוחזרים, אנו מטפלים בכ-200,000 טון פסולת ממוחזרת בכל שנה.
בגלל האחריות שלנו לסביבה, כל פעולה שלנו נבדקת נבחנות בדקדוק על ידי השלכות אפשריות לסביבה, לדוגמה בתעורכת ביטמט הדוכן שלנו תוכנן ועוצב כך שיהיה ניתן לפרקו ולהרכיבו בארועים עתידיים.

האנשים שלנו
האנשים הם אבן היסוד המעצימים אותנו ובסופו של דבר כל שאנו עושים הוא בכדי לשפר את חייהם. בנוסף לכל יוזמות הקיימות שעומדות מאחורי התהליכים והמוצרים Onduline ® היא חברה שמעריכה ומוקירה את העובדים. אנו מעסיקים כיום מעל 1600 עובדים בכל רחבי העולם, המייצגים עשרות לאומים, תרבויות ושפות. העובדים נשארים איתנו בממוצע 7 שנים, הרבה מעל לחציון הגלובלי במגזר הפרטי.

ההוכחה שלנו
בעידן התקשורתי של ימינו חברות רבות מגזימות במיתוג ירוק ובשימוש בססמאות ומסרים של קיימות וסביבה, חשוב להציג יוזמות אמיתיות המגובות בעובדות מוצקות ומאושרות על יד צד שלישי אמין, ההישגים הסביבתיים של Onduline® מקבלים הכרה באופן קבוע על ידי ארגונים ומותגים מובילים.

למשל קיבלנו את ההסמכה היוקרתית של VAR 1016 בתחום המיחזור אשר מספק אלמנטים להסמכת LEED לבנייה ירוקה ופיתוח בר קיימא. בנוסף לזה יש לנו את ההישג המרשים של טבעית רגל פחמנית חיוב (positive carbon footprint) שהתקבל על ידי פרויקטים מורכבים וחדשניים בשיתוף מומחים ידועים מהתחום.

לתקנים ותנאי ייצור של מוצרי אונדולין אבראסיה - לחצו כאן
 

כניסה למפעל אונדולין אבראסיה

כניסה למפעל אונדולין אבראסיה

מחקר ופיתוח בר קיימא

מחקר ופיתוח בר קיימא

הגנה מעל הכל

הגנה מעל הכל

תקן "מפעל ירוק" אונדולין אבראסיה

תקן "מפעל ירוק" אונדולין אבראסיה