שירות לקוחות:
 04-6306318

שירות לקוחות:
04-6306318


לקוחות ממליצים


גבריאל ויינמן מושב בית עוזיאל
 
את הבית שלנו, בו נגדל את משפחתנו, אנו מנסים לבנות על טהרת היעילות האנרגטית - הן בהיבט השמירה האנרגטית והן בהיבט האנרגיה שהושקעה בייצור המוצרים. כשגילינו את המוצרים שמייבא שלמה גל - רעפי אונדווילה תוצרת קבוצת אונדולין - ידענו שזה מה שמתאים לנו.
פרט לכך שתהליך הייצור של הרעפים חסכוני באנרגיה ועומד בתקנים ארופאיים מחמירים של זיהום ושימוש חוזר בחומרים, בניגוד לרעפי חרס, לא נדרש לשרוף דלק לאפייה. בנוסף, ההתקנה פשוטה, יעילה ומספקת פתרונות גמישים למתארים שונים ולתצורות שונות של גגות. אנו שמחים לדעת שהבית שלנו מכיל רכיב נוסף שפוגע פחות בסביבה, מספק בידוד איכותי וכל זאת במחיר שפוי ולא משוגע של מוצרי פרימיום אחרים בשוק.
ללא ספק, גולת הכותרת של התקנת הגג בביתנו הייתה העבודה מול שלמה, תודעת השירות שלו והשאיפה הבלתי-נלאית שלו לשביעות רצון הלקוח. לא אגזים כשאומר שמצאנו חבר לדרך, יותר מאשר סתם ספק רעפים. גילינו בעל מקצוע שגאה בעבודתו, מאמין בה, ועושה את כל שביכולתו כדי שבסוף היום נוכל להסתכל על ביתינו בהרגשה שהשקענו בו את הטוב ביותר.
אנחנו רוצים להודות לשלמה גל, על כך שהכיר לנו את מוצרי אונדווילה ועל השירות המקצועי, האישי והלא-מתפשר שלו. שלמה בנה לנו בית.
אפשר לקרוא עוד על חוויית הבניה שלנו בבלוג "בית זו *לא* בסך הכל קופסא שגרים בה / מיומנם של מעצבנת ונודניק" בכתובת http://wainmann.wordpress.com/.
מצורפות כמה תמונות של הגג החדש בביתנו.
 

נחום ביתן - מנהל בי"ס שדה הר גילה

שלום שלמה,
זו השנה השלישית מאז בניית גג אונדוליין הראשון בבי"ס שדה הר גילה, ואני מבקש לציין לשבח את איכות המוצר והעבודה.
מדובר בגג גדול על מבנה מיוחד. גג זה עבר חורפים קשים של גשמים ושלגים ועמד בהם בכבוד.
נוסף על התפקוד המוצלח, גג זה זוכה למחמאות רבות על יופיו.
לאור הצלחה זו, בימים אלה אנו מחליפים גג ישן במבנה אחר בבי"ס שדה הר גילה בגג אונדוליין.
ולך שלמה אני רוצה להודות במיוחד - על העבודה המקצועית ועל היחס ועל ההשקעה בחשיבה היצירתית כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר.
יישר כוח! 
בברכה,
נחום ביתן
מנהל בי"ס שדה הר גילה
החברה להגנת הטבע
 


כקיבוצניק שעושה בעצמו את כל עבודות הבניה והשיפוצים בבית ומחוצה לו, שמחתי מאד כשגילתי את מוצרי הקירוי של אונדולין ממש אצלנו בקיבוץ.
מאז נפתח מרכז אונדולין ישראל כאן בקיבוץ גבעת חיים איחוד, כיסיתי את הפרגולה שלי, ולאחר מכן את מבנה העץ שבניתי בעצמי ברעפי אונדווילה, ובלוחות גליים מסוג אונדולין, התקנת הגגות פשוטה וידידותית, ואני מרוצה מאד מהערך המוסף שמעניק כיסוי האונדולין לגגות שלי הן באיטום ואוורור הגגות, והן במראה האסטטי והמיוחד. לכן אני ממליץ בחום לכל חברי הבונים להשתמש בפתרונות הקירוי והאיטום של אונדולין




 

ניר עטיה

כשתכננתי את ביתי ביישוב החדש נורית שבגלבוע, דמיינתי גג רעפים שמשלב את אופי היישוב בהר, הרקע הטבעי והפראי של הר הגלבוע, והמראה הכפרי המשלים את הבית המיוחד שבניתי . מהרגע הראשון שגילתי את המוצר המיוחד הזה הקרוי רעפי אונדווילה התאהבתי בו, ולאחר ששמעתי ממה הוא מורכב לא היה לי ספק שמצאתי את הגג המושלם לביתי אותו בניתי במו ידי.
בחרתי ברעפי אונדווילה חומים עם כתמי חול גוון, ההתקנה הייתה קלה ביותר בעזרת ההדרכה שקבלתי אצל היבואן, והתוצאה יחד עם אביזרי הגימור מדהימה.

ניר עטיה
נורית בגלבוע

 

רוקי , תקוע
 
כגגן מקצועי שנים רבות עוד בטרם עליתי ארצה מארה"ב, עבדתי כמעט עם כל סוגי הקירוי לגגות הקיימים בשוק. רוב העבודות אותם אני מבצע הם באיזור ההר כך שיש משמעות מיוחדת לגג העמיד בפני רוחות עזות וסופות גשמים ואף שלגים בחורף, מהרגע שגיליתי את גגות אונדולין בכלל ואת רעפי אונדווילה בפרט, תמיד ההצעה הראשונה שלי ללקוח לכיסוי הגג שלו הם מוצרי הקירוי של
קבוצת אונדולין, מצד אחד חומר קל משקל כעשירית ממשקל רעפי חרס, מהצד השני מראה אסתטי
חדש, התקנה קלה מאד כתוצאה מחומר קל וגמיש, והעיקר איטום מלא לצד עמידות גבוהה בכל מזג אוויר. לאחר החורף האחרון בו סבל כל האזור שלנו מסופת שלגים שלא נראתה כמוה במאה השנים האחרונות, בדקתי ומצאתי שגגות אונדולין עמדו בכבוד בסופה ולא ניזוקו כלל. אין לי ספק שהבחירה הייתה נכונה.
רוקי, תקוע